1 Nis 2008

Müziği Duy

Yolda,sokakta,vapurda,otobüste insanları kulaklarında kulaklıklarla görünce hoşuma gidiyor,diyorumki;yaşlı,genç ne kadar çok insan müziğin sihrini keşfetmiş,dünyayı kendileri için daha çekilir kılıyorlar...

Bugün yine otobüste,genç bir postacı topallayarak geldi ve tam karşıma oturdu,bir ayağı diğerinden kısaydı ve daha oturmaya yeltenirken cebinden kulaklıklarını çıkarmaya başlamıştı bile...telefonunu çıkardı,kulaklıklarını taktı karşısındaki yabancının ona neden gülümsediğini anlamadan.Ben;

-Postacısın demek?
-Evet.
-İşini hep otobüslemi görüyorsun?
-Evet,ama şimdi eve dönüyorum.
-Hep müzikmi dinlersin otobüslerde?
-Hep,posta dağıtırken de dinliyorum.

Sonra,onu onaylarcasına kulaklıklarımı çıkardım cebimden ve kulağıma taktım.''Bak bakalım henüz dinlemediğin bir albüm varmı?''

*Bir deneyin bakalım;kulaklığınızdan müzik dinlerken,karşınızdakinin ne dinlediğini çıkarabiliyormusunuz :)

Hiç yorum yok: